♥ pisang emas di bawa belayar,masak sebijik di atas peti, terima kasih kunjungi blog saya, harap enjoy anda di sini ♥ This is my official blog. truely from my deep heart .huhu , btw, jgn lupa utk FOLLOW beL0g sy ok ^^, u follow me, i'll follow u back ! _ SAYANG korunk !♥ -->

GEWE-gewe :D

long time no see :)

 
 
arghhhhhh !! lame nye rsa dh x berBELOG... sowie my blo sbb lama ku tinggalkan kau sorang2..huhu
adeiii...sem dua ni sgt3 bz...xsempat nk berbelog..
byk mslh pom ade.
 mcm2 barang hilang..
mula2 hilang diari..oh DIARI??? nasib baik xde rahsia sgt kt diari tu..hehe..
dua hari lps tu, hilang pencil box lak.. :( huk3...
 
lps tu hilang lab kot...tp dah jumpa dh lab kot ni..hehe

di sebalik kehilangan diari ini, hari tu ade org text aku n said dye da jmpe diari aku n tggl kt dewan kuliah 2..then aku p cari,,tp xde pom :(

sminggu kmudian, ade lg org text aku n ckp diari tu ade dgn dye..
so kami mula susun waktu utk berjumpa utk amek diari aku tu..hahah..rasa mcm nk jmpe mr.cinderella lak...so tibalah waktunya..aku n kwn2 pom menunggu lah...tp xde pom yg dtg..hmpir sjam lbih tggu..lps tu dtg sorang mamat yg berpakaian polis menghampiri meja makan kami..tme tu waktu lunch..haha..tbe2 dye dtg n bg diari aku,,,,hahha..smase mnunggu tu, kami smua imagine yg mamat tu hensem n bagai lah..tp rupa2 nya hnye polis bantuan yg muda..huhu..(ade chance ni ) hahahah 


adeiii..cuai pnye pasal :p

moral : JANGAN LETAK BRG MERATA2..N JGN CEPAT LUPA.HAHA

5 comments:

anys nadhilah said...

haha , anys selalu letak brg meratta , ngeh3

anem said...

hahha sama laa pastu mula la xingt letak kt mana ;p

Anak Munsyi said...

Fyqa selalu letak barang merata. pastuu kalo tak jumpa mula nak marah sana sini, kekekekek ;P

masyi said...

follow awk erk

anem said...

tq for da following masyifadz :)