♥ pisang emas di bawa belayar,masak sebijik di atas peti, terima kasih kunjungi blog saya, harap enjoy anda di sini ♥ This is my official blog. truely from my deep heart .huhu , btw, jgn lupa utk FOLLOW beL0g sy ok ^^, u follow me, i'll follow u back ! _ SAYANG korunk !♥ -->

GEWE-gewe :D

SIAPA JODOH KU??


"JODOHKU, aku tidak tahu dirimu siapa dan entah di mana. Aku cuma tahu engkau ada, di dunia atau di syurga. Akan ku simpan perasaan ajaib ini. Akan kuluapkan untukmu setelah akad menghalalkan kita."




 
  Jodoh semua Rahsia Allah. Siapa imam ku aku tak ketahui. Tapi aku tahu Allah sudah berikan Dia yang Soleh :)

DOA is da best way to get what we want. 

Kekadang Allah bukan tak mahu makbulkan doa kita cuma Allah hanya menangguhnya dan akan beri pada masa yang sesuai.

Kalau betul dia jodoh ku, permudahkan hubungan kami, kekalkan kami. Kalau dia bukan untukku, kuatkan aku untuk terima kebenaranMu ya Allah.


P/S: YA ALLAH, jika dia bukan milikku, hapuskan rasa cintaku padanya . Aku pon ingin bahagia walau xbersama dia :)

1 comment:

wa wawa said...

Setiap hr sy berdoa...saya yakin, Allah sentiasa mendengar.mungkin masa je yg belum sesuai.wallahualam