♥ pisang emas di bawa belayar,masak sebijik di atas peti, terima kasih kunjungi blog saya, harap enjoy anda di sini ♥ This is my official blog. truely from my deep heart .huhu , btw, jgn lupa utk FOLLOW beL0g sy ok ^^, u follow me, i'll follow u back ! _ SAYANG korunk !♥ -->

GEWE-gewe :D

Assalamualaikum :)


wuuuuuuuuu...dah sminggu lbih kot tak jumpa bl0g ku...WINDUUUUUUUUUUUUUUU bangat ! huuu...

 oh TUHAN..korg tow x aku DEMAM ! 
sminggu demam..ni pom xsembuh2 lg...
3 hari kot aku terpakse skip kelas n kuliah..demam lor .huk3 :'(
sepanjang dmam, roomate ku lah yg jd nurse aku.. dia lah yg suapkan aku ubat...bli aku makanan , minuman n ape saje yg aku nk..tp aku xmakan pom sbb deria rasa aku waktu demam useLESS ! huwaaa TT
dah la raya korban nk dekat ..risau dh ni kot2 muntah dlm bas waktu nk  balik KG.. Alhamdulillah la xmuntah pom time otw balik mlm hari tuh.. waktu aku menghitung hari tuh time tuh aku segar bugar lagik..hee..

aku balik Kg 5nov ari tuh..pastu pg raya kEkaSih yg ku cHeNtai dtg melawat aku..wuuuu..
TOUCHING :'') ---> thanx sayang <3 <------

my kekasih yg ku chentai :)

demam oh demam !

demam sminggu kan,,so sminggu lah aku 'BERDIET'...xde mood kot nk mkn..tgk makanan yg lazat2 pom jd no feeling..
sampai je kt umah , smua family ckp aku da kurus..termasuk lah BF aku..dye un ckp aku kurus dah sbb demam..
huuu..bkn sengaja nk diet,,tp tgk makanan pom xde mood..ubat jew yg boleh telan..huuuk3..

pagi raya ahad baru ni pom aku x p mana2 kot..duk dlm umah je...nk p tgk lembu korban pom xlarat..
tp hati ini sgt mrindui si DIA ( bkn lembu ok ! ) hahaha.. i mean my kekasih terchenta laaa..nasib baik la dia baik..dtg mlwt makwe dia yg sakit demam ini di hari raya...

raya pertama, maklum lah..umah aku xkan ade makanan sgt cz slalunya open house second day raya..
so mak cik aku ajak Bf aku p makan nasi dagang umah dia..mujur la..law tidak, aku hidang air dgn kuih raya sahaje ( nama lg raya ) huhu..

hum, btw , ALHAMDULILLAH raya korban dah selesai..
thanx my BOY dtg melawat <3



-------> SALAM AIDIL ADHA TO ALL MY FRIENDS :-)

No comments: