♥ pisang emas di bawa belayar,masak sebijik di atas peti, terima kasih kunjungi blog saya, harap enjoy anda di sini ♥ This is my official blog. truely from my deep heart .huhu , btw, jgn lupa utk FOLLOW beL0g sy ok ^^, u follow me, i'll follow u back ! _ SAYANG korunk !♥ -->

GEWE-gewe :D

hidup baru bile bergelar student U !




hye awek cun..hye handsome boy.. korang pnh jd student U ? or mane2 yg bakal jd student u tuh...aku tahu smua orang nk capai cita2 kn.. & utk capai cita2 tuh, kne la masuk menara gading dulu kan..& mak bapak korang pom gembira sgt law anak2 mereka berjaya dlm pelajaran kn.. aku pom student U jgk sekarang..bru 1st year kat university of tettttttttttt ( biarlah rahsia) .in course Bachelor of tetttttttt ( biarlah rahsia jgk) .haha. last year aku ex-student matriculation slama 1 tahun..xperlu inform la matrik mana yek.not too important..hehe..
untuk pengetahuan korang kan, 1st tme aku dtg cnie, agak short culture eh culture short? aah..lbey kurang camtu la..almaklum lah..excited dpt masuk U..2 buah kereta dtg hantar aku kt cnie.haha. anak bongsu dpt masuk U beb ! :p 
time tuh saat sedih ada,,detik cemas pom ada..saat gembira pom ada..mix feeling pom ada..macam2 lah ade.haha..sedih r akan berpisah dgn family terCHENTA..huk3 :'(
( macam xpernah berpisah lak) hehe..


aku mengaku la..1st tme masuk kelas tu,mcm xtow ape2 coz cuti lame sgt kn..da lame xsentuh buku and pen..pastu cara pembelajaran pom xley nk adapt sgt...kat matrik dulu semua lec suap. kt U ney kita kne 100% usaha diri sendiri la.. kekadang rasa nk menangis pom ada tp sabar jela coz hakikat realiti hidup as a university student mmg dah mcm ney kn..so, kne rajin2 la belajar..ape orang ckp-SELF STUDY 100%- xley nk tggu lec bg smua.. 

aku slalu call mama.mintak mama slalu berdoa agar aku dpt blajar kat U ney dgn sbaiknye..hehe

ok lah.aku ada kelas dah ney. see u later to all blogger ! :)

SALAM <3

No comments: